Modalitati de livrare
Livrarea se face la magazinul nostru din zona Garii de Nord.
Politica de retur
Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice si se aplica doar cumparaturilor facute online (la distanta - cand cumparatorul nu are posibilitatea sa vada si sa probeze produsul). Conform O.G. 130/2000, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
Renuntarea la cumparare in termen de 10 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii de retur sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi.
Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit), folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.
Ne rezervam dreptul de a nu accepta pentru returnare produsele care prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, murdarie, accesorii lipsa etc. Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic vor fi refuzate. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.
Daca returul a fost refuzat pentru unul dintre motivele enumerate mai sus sau daca un client a expediat produsul fara a obtine in prealabil numar de retur sau a expediat produsul prin alt serviciu de curierat decat cel agreat, costul transportului inapoi catre cumparator se va face pe cheltuiala acestuia.